Читать книгу «ЗАРАЗЛИВИЙ», Йона Бергер

«ЗАРАЗЛИВИЙ»

1833

Описание

Науковець і бізнес-експерт Йона Берґер у своїх дослідженнях шукає відповіді на питання: чому одні ідеї та товари, поведінкові штампи стають популярними, навіть заразливими, а інші залишаються поза масовою увагою. Чому одні відео на YouTube отримують мільйони переглядів, а інші, не менш дотепні і захопливі, залишаються незауваженими? Чому в певних ресторанах завжди людно, у той час як аналогічні заклади масово банкрутують? Яким чином місце голосування впливає на виборців? Чи можливо зробити продукт популярним за обмеженого рекламного бюджету? І чи завжди мільйонні витрати на рекламу обертаються мільйонними прибутками? Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту і допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливим будь-який товар або ідею. Для широкого кола читачів, а також для фахівців зі сфери маркетингу й реклами, дослідників феноменів, пов’язаних зі соціальною психологією.



1 страница из 178
читать на одной стр.
Настроики
A

Фон текста:

  • Текст
  • Текст
  • Текст
  • Текст
  • Аа

    Roboto

  • Аа

    Garamond

  • Аа

    Fira Sans

  • Аа

    Times

стр.

ЗАРАЗЛИВИЙ (fb2) файл не оценен - ЗАРАЗЛИВИЙ 1895K скачать: (fb2) - (epub) - (mobi) - Йона Бергер


ЙОНА БЕРҐЕР


ЗАРАЗЛИВИЙ


Психологія вірусного маркетингу

Чому товари та ідеї стають популярними

Присвячую


Матері, батькові та бабусі,

які завжди вірили у мене

Вступ:

Чому товари та ідеї стають популярними



Перед переїздом до Філадельфії у березні 2004 року Говард Вейн уже мав за плечима чималий досвід праці у готельній індустрії. Він отримав ступінь MBA[1] із готельного бізнесу, допоміг мережі готелів Starwood запустити бренд W[2] і орудував мільярдами доларів прибутку як корпоративний директор ресторанного сервісу цієї мережі. Але великий бізнес йому набрид. Хотілося чогось компактнішого, бажано пов’язаного з ресторанами. Тому він поїхав до Філадельфії, щоб узяти участь у розробці та запуску нового ексклюзивного стейк-хауса Barclay Prime.

Концепція була проста. Barclay Prime мав стати найкращим стейк-хаусом, який лише можна уявити. Ресторан розташовано у фешенебельній частині Філадельфії: оздоблений мармуром вхід, тьмяне освітлення в залі. Замість звичайних стільців гості відпочивають на розкішних диванах, розставлених довкола мармурових столиків. Тут ласують морськими делікатесами: вустрицями зі Східного і Західного узбережжя та ікрою з Росії. У меню є також картопляно-трюфельне пюре і палтус, спійманий та доставлений уночі простісінько з Аляски службою FedEx[3].

Однак Вейн знав, що якісної їжі та вишуканої атмосфери замало. Щоб втриматися на ринку, ресторан має стати найкращим. Адже більше 25 % закладів банкрутують протягом року, ще 60 % — зачиняються протягом перших трьох років після відкриття{1}.

Комментарии к книге «ЗАРАЗЛИВИЙ», Йона Бергер

Всего 0 комментариев

Комментариев к этой книге пока нет, будьте первым!

РЕКОМЕНДУЕМ К ПРОЧТЕНИЮ

Популярные и начинающие авторы, крупнейшие и нишевые издательства