ЗАРАЗЛИВИЙ (fb2) - ЗАРАЗЛИВИЙ 1895K скачать: (fb2) - (epub) - (mobi) - Йона Бергер
ЙОНА БЕРҐЕР
ЗАРАЗЛИВИЙ
Психологія вірусного маркетингу
Чому товари та ідеї стають популярними
Присвячую
Матері, батькові та бабусі,
які завжди вірили у мене
Вступ:
Чому товари та ідеї стають популярними
Перед переїздом до Філадельфії у березні 2004 року Говард Вейн уже мав за плечима чималий досвід праці у готельній індустрії. Він отримав ступінь MBA[1] із готельного бізнесу, допоміг мережі готелів Starwood запустити бренд W[2] і орудував мільярдами доларів прибутку як корпоративний директор ресторанного сервісу цієї мережі. Але великий бізнес йому набрид. Хотілося чогось компактнішого, бажано пов’язаного з ресторанами. Тому він поїхав до Філадельфії, щоб узяти участь у розробці та запуску нового ексклюзивного стейк-хауса Barclay Prime.
Концепція була проста. Barclay Prime мав стати найкращим стейк-хаусом, який лише можна уявити. Ресторан розташовано у фешенебельній частині Філадельфії: оздоблений мармуром вхід, тьмяне освітлення в залі. Замість звичайних стільців гості відпочивають на розкішних диванах, розставлених довкола мармурових столиків. Тут ласують морськими делікатесами: вустрицями зі Східного і Західного узбережжя та ікрою з Росії. У меню є також картопляно-трюфельне пюре і палтус, спійманий та доставлений уночі простісінько з Аляски службою FedEx[3].
Однак Вейн знав, що якісної їжі та вишуканої атмосфери замало. Щоб втриматися на ринку, ресторан має стати найкращим. Адже більше 25 % закладів банкрутують протягом року, ще 60 % — зачиняються протягом перших трьох років після відкриття{1}.
Комментарии к книге «ЗАРАЗЛИВИЙ», Йона Бергер
Всего 0 комментариев