Читать книгу «Приліпи! Ефективність ідей: чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач», ХІЗ Чіп, ХІЗ Ден

«Приліпи! Ефективність ідей: чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач»

0

Описание

Що підтримує поширення теорій змов, численних міських легенд і міфів? Чому деякі досить безглузді ідеї продовжують існувати, тимчасом як безліч хороших задумів приречені на зникнення? У своєму провокаційному та пізнавальному дослідженні брати Хізи з’ясовують, що ж робить ідеї «липкими» і яка формула сприяє їхній успішності. Історії талановитої вчительки початкової школи, нобелівського лауреата, творців найуспішнішої комерційної реклами та безліч інших прикладів навчать, як створювати ефективні ідеї, які сприймуть і запам’ятають надовго.

1 страница из 205
читать на одной стр.
Настроики
A

Фон текста:

  • Текст
  • Текст
  • Текст
  • Текст
  • Аа

    Roboto

  • Аа

    Garamond

  • Аа

    Fira Sans

  • Аа

    Times

стр.

Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля»

ISBN 978-617-12-2649-4 (fb2)

Жодну з частин цього видання не можна копіювати або відтворювати в будь-якій формі без письмового дозволу видавництва

Електронна версія зроблена за виданням:

Перекладено за виданням:

Heath C. Made to stick : why some ideas survive and others die / Chip Heath & Dan Heath. — New York : Random House, 2007. — 304 p.

Переклад з англійської Ірини Грипи

Дизайнер обкладинки Мар’яна Гілевич

ISBN 978-617-12-2279-3 (укр.)

ISBN 978-1-4000-6428-1 (англ.)

© Chip Heath and Dan Heath, 2007

© DepositPhotos.com / whitestar1955, обкладинка, 2017

© Hemiro Ltd, видання українською мовою, 2017

© Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», переклад і художнє оформлення, 2017

Присвячується батькові за те,

що їздив на старенькому шеветі,

поки ми навчалися у коледжі

Присвячується матері за те,

що кожного ранку протягом

вісімнадцяти років

готувала нам сніданок

Вступ. Які ідеї «прилипають»?

Знайомий нашого друга часто здійснює ділові поїздки. Назвімо його Дейвом. Нещодавно він побував у Атлантик-Сіті, де мав важливу зустріч із клієнтами. Аби згаяти час, який у нього залишився після зустрічі до рейсу, він пішов у бар та замовив коктейль.

Як тільки він його випив, до нього підійшла вродлива жінка та запропонувала йому придбати ще один. Дейв здивувався, однак поведінка жінки йому лестила. «Звичайно», — відповів він. Жінка відійшла до бару та повернулася з двома коктейлями — одним для неї, другим для нього. Він подякував та зробив ковток. І це було останнє, що йому запам’яталося.

Точніше, це було останнє, що він пам’ятав, коли прокинувся в якомусь готельному номері у ванній, повній льоду.

Дейв розгублено озирнувся довкола, намагаючись зрозуміти, де він та як тут опинився, і одразу помітив записку:

«Не ворушися. Зателефонуй до рятувальної служби».

Комментарии к книге «Приліпи! Ефективність ідей: чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач», ХІЗ Чіп, ХІЗ Ден

Всего 0 комментариев

Комментариев к этой книге пока нет, будьте первым!

РЕКОМЕНДУЕМ К ПРОЧТЕНИЮ

Популярные и начинающие авторы, крупнейшие и нишевые издательства